نامه هایی به هیچکس!

به همایی که از جهنم تا کویر، بی ادعاتر از آب، در برابر آتشبار آفتاب، لحظه ای سایه اش را از سرم دریغ نکرد؛ بی صدا بی ریا بی توقع

نامه هایی به هیچکس!

به همایی که از جهنم تا کویر، بی ادعاتر از آب، در برابر آتشبار آفتاب، لحظه ای سایه اش را از سرم دریغ نکرد؛ بی صدا بی ریا بی توقع

آیین روزگاران

- روز تولد وبلاگت بود...

زمزمه می کنم:

حساب سال و مهت در دیار بی عشقی ست

در آن دیار که عشقست، ماه و سالی نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا مشتاق پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 http://ibu.blogsky.com

میخواستم بنویسم در این جشن تک نفره به آبی آسمان و ستیغ کوه نظاره کنیم .

بعدشم دیدم وسط این همه آهن و بتون و آسفالت کف بزرگراه و این همه نگاه دوخته به زمین برای فراچنگ آوردن نان از کف همین اتوبان ... دیگه آسمون و کوه و بلبل کیلو چنده ؟!

بریم پارک وی و به نئون آلامنگولی سر چهاراه مصرف زدگی نگاه کنیم و جشن بگیری
واسه این جشن دوسالگی بریم میدون گمرک کیک و شمع دزدی بخریم ... اصلن شاید رفتیم گشتیم .. ببینیم بازم جایی سقاخونه هست ؟!... بلکه شمع های کیک تولد رو از اونجا کف بریم

به هرحال ... هرچی هست و نیست
تو از خانه ات دور افتاده ای -
ای کاش می توانستم این را باور نکنم

* * *
در هر حال دوسال نظم و تداوم و تعهد در نوشتن کار کم و کوچکی نیست ...و از این بابت تبریک میگم

...یا حق

دمدمی جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:30 http://daam.blogsky.com/

اما آپ دیت بلاگ عشقی نیست رفیق!

شیما یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 http://www.shimarafibakhsh.blogsky.com

سلام دوست نادیده و قدیمی!
کماکان پیوسته در هوای نوشته هاتون غرقم...
زیبایی کلامتون مرهمی است بر خستگیهای روزمره!
سپاس از بودنتان!

اما گمان کنم که کد لینک کامنتهاتون یه ایرادی داشته باشه! چون من تا به حال نتونستم از روی هیچ سیستمی با کلیک بازش کنم و در ضمن با توجه به آمار بلاگتون و تعداد کم کامنتهاتون بعید می دونم که این مشکل فقط از جانب من باشه! مدت زیادی است که دارم تلاش می کنم یه جوری این مطلب رو بهتون بگم اما متاسفانه هیچ راه ارتباطی پیدا نکردم!! تا اینکه امروز یک جرقه باعث شد تا راهش رو پیدا کنم!
به هر حال خوشحال می شم اگه بتونم هر بار که میام ردی از خودم به جا بگذارم.

پیوسته شاد باشید و برقرار...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد