نامه هایی به هیچکس!

به همایی که از جهنم تا کویر، بی ادعاتر از آب، در برابر آتشبار آفتاب، لحظه ای سایه اش را از سرم دریغ نکرد؛ بی صدا بی ریا بی توقع

نامه هایی به هیچکس!

به همایی که از جهنم تا کویر، بی ادعاتر از آب، در برابر آتشبار آفتاب، لحظه ای سایه اش را از سرم دریغ نکرد؛ بی صدا بی ریا بی توقع

نبرد سایه ها

عشق ایستاده ست، و اسارت، سایه به سایه ی دنیا می گردد! 

ایستاده بود؛ زخمی، ویران، خرد شده زیر بار تهمت...  

تنها گناه-خواسته اش اسیر سایه ها نشدن کسی بود که عشقش برده ی سایه ها شدن بود!

نظرات 6 + ارسال نظر
راحیل دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 22:48

عشق اون اسیر سایه ها شده بود ؟
یا عشق تو اسیر سایه ها شده بود؟
یا عشق عشق تو اسیر سایه ها شده بود؟
خواهش می کنم این و واضح بگو؟ خیلی برام مهمه.

تصویر گویاست؛
تنها گناه-خواسته اش «اسیر» سایه ها نشدن کسی بود که عشقش «برده» ی سایه ها شدن بود!

راحیل پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 22:33

من جوابم و نگرفتم عشق کی؟

سلی پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:13

باید سوخت و ساخت ! اون هم در اسارت سایه ها !

کتایون شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:19

نوشته بود:
شقایق کینه توقلبش نداره
ولی با دشمنش سازش نداره
آره کوتاهه عمرش زیر رگبار
آخه گل طاقت ترکش نداره

گفتم:
من ز «پا» افتادن گلدانه ها را دیده ام
«بال ترکش خورده ی پروانه ها» را دیده ام
در «نخاع باد»، من، «خنجر» فراوان دیده ام
«زائری» با «پای زخمی» در بیابان دیده ام
«تیغه خنجر» به «خون باد» شایق دیده ام
دسته اش... «آثار انگشت شقایق» دیده ام

لطفا این نظرم را دیگر تایید کن. خواهش میکنم

کتایون دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:12

آنان آسمانت را می خواهند ولی صاعقه ات را نه! من اما از آنان نیستم...جهنمت را هم دوست دارم!

کتایون دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:09

عشق و شیفتگی زلیخا نسبت به جناب یوزارسیف قابل تامل است.

(البته به جز آن حرکتی که در خلوت می خواست انجام بدهد

و البته آبرویش را در این راه گذاشت)

اگر چه بینایی و پیری به سراغش آمده

بااین حال نسبت به یوسف هنوز دل بسته ؛

ولی امروز می بینیم چه آدمهایی وجود دارند

که هر روز عاشق یکی می شوند و فردا رنگ عوض می کنند

و عاشق دیگری،عاشق که نه...شیاد و نشخوار کننده عشق...چه زمانه ای شده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد