نامه هایی به هیچکس!

به همایی که از جهنم تا کویر، بی ادعاتر از آب، در برابر آتشبار آفتاب، لحظه ای سایه اش را از سرم دریغ نکرد؛ بی صدا بی ریا بی توقع

نامه هایی به هیچکس!

به همایی که از جهنم تا کویر، بی ادعاتر از آب، در برابر آتشبار آفتاب، لحظه ای سایه اش را از سرم دریغ نکرد؛ بی صدا بی ریا بی توقع

یادش بخیر...

گفت:  

یادش بخیر...  

اینجا بام خانه ی ما بود،  

و من، 

مشغول نخ دادن به بادبادک هایی 

که از روز برایم روشنتر بود 

لحظاتی پس از پایان این شعر 

دیگر نه باد را به یاد می آورند، نه مرا!

نظرات 4 + ارسال نظر
فاضل سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 17:39 http://tadaee-to.blogsky.com

سلام
شعرت خیلی قشنگ بود. نمیدونم چرا بعد اینکه شعرتو خوندم یاد شعر فریدون مشیری افتادم : چرا خانه کوچک ما سیب نداشت!
موفق باشی
به منم سر بزن

کتاشین پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:37

خواب دیدم از تو دور شدم , وای که عجب خواب بدی , گفتم بیا با هم بریم , گفتی که راهو بلدی , هر چی صدات کردم نرو , اما به جائی نرسید , یکی یه جا فریاد میزد دیوونه , از قفس پرید.صبح که رسید بیدار شدم , دیدم یه نامه روی در , نوشته بودی که سلام , مدتیو میرم سفر , بغضی نشست توی گلوم , خوابم یا این حقیقته , بازم صدات کردم ولی , دیدم سکوت جوابته.

گفتم که شاید این سفر تموم میشه همین روزا , دوباره باز میبینمش چه خوش خیال بودم خدا , ساعتو لحظه هام گذشت , چشمام به کوچه خیره بود , من منتظر بودم بیاد خیلی دلم تنگ شده بود , روزا مثل دیوونه ها , پرسه زنون تو کوچه ها , شبا یه گوشه از اطاق , گریه و اهه بی صدا , مثل همون خواب سیاه, رفتو منو تنها گذاشت , گفتن این قصه تلخ , ارزش خوندنو که داشت.

خواب دیدم از تو دور شدم , وای که عجب خواب بدی , گفتم بیا با هم بریم , گفتی که راهو بلدی , هر چی صدات کردم نرو , اما به جائی نرسید , یکی یه جا فریاد میزد دیوونه , از قفس پرید.

گردآفرید پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:02

شعر بسیار زیبایی بود.
کدام بهتر است؟
بادبادک بودن یا ...
می توان همیشه بادباک بازی کرد اما بادبادک رها شده در باد، سرگردان و دلتنگ، آرزوی رهایی در آسمان نیلگون را می کند اما چه می توان کرد که دست قضا، تیزی باد را فرستاد تا نخ را پاره کند
کاش بادباک نبود...

[ بدون نام ] دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 19:09

یادش بخیر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد